Visos kategorijos
warranty-lt Daugiau

INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS TAISYKLĖS

TURINYS

§ 1 Bendrosios nuostatos

§ 2 Elektroninių paslaugų teikimas

§ 3 Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymas

§ 4 Mokėjimas, pristatymas, prekių atsiėmimas

§ 5 Asmens duomenys

§ 6 Skundai

§ 7 Sutarties atsisakymas

§ 8 Papildoma informacija

 

§1 Bendrosios nuostatos

1.1. Šios taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato klientų naudojimosi internetine parduotuve https://www.banketineskedes.lt/ taisykles ir ypač reglamentuoja:

a) prekių pirkimo–pardavimo sutarčių sudarymo ir vykdymo sąlygas;
b) elektroninių paslaugų teikimo sąlygas;
c) vartotojo teisės atsisakyti sutarties be priežasties įgyvendinimo taisykles;
d) skundų nagrinėjimo principus ir tvarką.

1.2. Taisyklėse vartojamų sąvokų apibrėžimai:

a) Internetinė parduotuvė – internetinė parduotuvė, veikianti adresu: https://www.banketineskedes.lt
b) Paslaugų teikėjas, Pardavėjas, Duomenų valdytojas – MEXTRA Sp. z o.o., registruota buveinė: ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, Lenkija, REGON: 160393892, PVM kodas (NIP): 7543039263, KRS: 0000979716, Įstatinis kapitalas: 500 000,00 PLN. Registruotas Opolės apygardos teismo VIII ekonominiame skyriuje. El. paštas: biuras@banketineskedes.lt, tel.: +370 521 424 22 (standartinis operatoriaus tarifas).
c) Klientas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuris naudojasi Paslaugų teikėjo teikiama elektronine paslauga ir siekia sudaryti ar yra sudaręs pirkimo–pardavimo sutartį su Pardavėju;
d) Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis teisinį sandorį su verslininku, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jo verslu ar profesine veikla;
e) Verslininkas, turintis vartotojo teises – fizinis asmuo, sudarantis sutartį, susijusią su jo verslu, kai iš sutarties turinio matyti, kad tai nėra profesionalaus pobūdžio veiksmas (atsižvelgiant į duomenis, pateiktus Lenkijos verslo registre – CEIDG);
f) Užsakymas – kliento pareikšta valia sudaryti sutartį. Teisingai pateikus užsakymą, klientui išsiunčiamas patvirtinimo laiškas į el. pašto adresą, nurodytą užsakymo pateikimo ar registracijos metu;
g) Elektroninė paslauga – nemokama paslauga, apimanti: kliento paskyros valdymą (užsiregistravusiems klientams), užsakymo formos pateikimą, naujienlaiškio paslaugą. Esant abejonėms, laikoma, kad elektroninėmis paslaugomis taip pat laikomi visi Paslaugų teikėjo veiksmai, kurių reikia tinkamam išvardytų paslaugų teikimui;
h) Registracija – kliento paskyros sukūrimas internetinės parduotuvės sistemoje. Norėdamas registruotis, klientas turi užpildyti registracijos formą. Teisingas formos užpildymas suaktyvina paskyrą, apie ką sistema informuoja el. paštu;
i) Kaina – kaina, kurią klientas privalo sumokėti už pasirinktas prekes pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo atveju. Kaina nurodoma eurais (EUR). Krepšelyje rodoma kaina yra be PVM. Prekių kainos nenurodo pristatymo kainos. Pristatymo kaina nustatoma individualiai, priklausomai nuo pristatymo vietos;
j) Pristatymas – prekių pristatymas klientui Pardavėjo arba specializuoto tiekėjo. Pardavėjas įsipareigoja tinkamai supakuoti prekes. Pristatymas vykdomas naudojantis Pardavėjo transportu arba per profesionalias kurjerių tarnybas;
k) Nuolaidos kodas – Pardavėjo nustatytas simbolių rinkinys, suteikiantis teisę į nuolaidą parduotuvėje.

1.3. Visa el. korespondencija, susijusi su internetinės parduotuvės veikla, turi būti siunčiama adresu biuras@banketineskedes.lt, o tradicinė (pašto) korespondencija – adresu:
MEXTRA, ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, Lenkija

1.4. Internetinės parduotuvės klientu gali būti fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacija be juridinio asmens statuso, kuri naudojasi elektronine Paslaugų teikėjo paslauga ir siekia sudaryti ar yra sudariusi sutartį su Pardavėju.

1.5. Užsakymai siunčiami tik į adresus, esančius Europos teritorijoje. Norint užsisakyti prekes į kitus regionus, būtina individualiai susisiekti su Pardavėju.

1.6. Krepšelyje pateikiama kaina yra be PVM. Prekės kainoje nėra įskaičiuotos pristatymo išlaidos. Pristatymo kaina nustatoma individualiai pagal pristatymo adresą.

1.7. Jei komercinėje informacijoje aiškiai nenurodyta kitaip, visos prekės, siūlomos internetinėje parduotuvėje, yra naujos. Už galimus fizinius ar teisinius trūkumus atsako MEXTRA Sp. z o.o., ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, REGON: 160393892, PVM kodas: 7543039263, KRS: 0000979716, Įstatinis kapitalas: 500 000,00 PLN, registruota Opolės apygardos teisme, VIII ekonominiame skyriuje. El. paštas: biuras@banketineskedes.lt, tel.: +370 521 424 22

§2 Elektroninių paslaugų teikimas

2.1. Internetinės parduotuvės veiklos rėmuose Paslaugų teikėjas įsipareigoja teikti elektronines paslaugas tokia apimtimi ir tokiomis sąlygomis, kokios nurodytos šiose Taisyklėse.

2.2. Elektroninės paslaugos, kurias teikia Paslaugų teikėjas, yra nemokamos.

2.3. Elektroninių paslaugų teikimo sąlygos:

2.3.1. Kliento paskyros paslauga:

  1. Elektroninių paslaugų sutartis dėl Kliento paskyros tvarkymo internetinėje parduotuvėje sudaroma registracijos metu.

  2. Registracijai būtina pateikti šiuos duomenis registracijos formoje: vardą ir pavardę, adresą (gatvė, namo numeris, miestas ir pašto kodas), el. pašto adresą, kontaktinį telefono numerį bei slaptažodį.

  3. Užsiregistravęs klientas turi prieigą prie papildomų funkcijų savo paskyroje, tokių kaip: užsakymų istorija, galimybė stebėti užsakymo vykdymo eigą ir gauti informaciją apie naujienas bei akcijas (jeigu pažymėjo „Prenumeruoti naujienlaiškį“).

  4. Kliento paskyros paslaugos teikimo sutartis sudaroma neribotam laikotarpiui.

2.3.2. Interaktyvios užsakymo formos paslauga:

  1. Elektroninių paslaugų sutartis dėl interaktyvios užsakymo formos, leidžiančios pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje, sudaroma klientui pradėjus naudotis šia paslauga (įdėjus prekę į krepšelį).

  2. Sutartis sudaroma apibrėžtam laikotarpiui ir pasibaigia pateikus užsakymą.

2.3.3. Naujienlaiškio paslauga:

  1. Elektroninių paslaugų sutartis dėl naujienlaiškio paslaugos sudaroma klientui pažymėjus atitinkamą langelį (checkbox) registracijos metu, išreiškiant sutikimą gauti naujienlaiškį.

  2. Naujienlaiškio paslaugos teikimo sutartis sudaroma neribotam laikotarpiui.

2.4. Elektroninių paslaugų sutarčių nutraukimo sąlygos:

2.4.1. Klientas turi teisę bet kada nutraukti neterminuotą elektroninių paslaugų sutartį su Paslaugų teikėju (pvz., ištrindamas paskyrą). Nutraukimas vykdomas be papildomų mokesčių ir be priežasties nurodymo:
2.4.1.1. Sutartį galima nutraukti pateikiant atitinkamą pareiškimą el. paštu: biuras@banketineskedes.lt arba raštu Paslaugų teikėjo adresu (nurodytu šių Taisyklių pradžioje).
2.4.1.2. Tokiu atveju sutartis nustoja galioti po 7 dienų nuo pareiškimo gavimo dienos.

2.4.2. Paslaugų teikėjas turi teisę nutraukti elektroninių paslaugų teikimo sutartį, laikydamasis 7 dienų įspėjimo termino, jeigu klientas pateikia neteisėto pobūdžio turinį.

2.4.3. Sutarties nutraukimas nesukelia kliento iki tol įgytų teisių praradimo.

2.4.4. Vartotojas turi teisę atsisakyti elektroninių paslaugų teikimo sutarties per 14 dienų nuo jos sudarymo (žr. §7 Taisyklių).

§3 Sudarymas pirkimo–pardavimo sutarties

3.1. Klientas gali pasirinkti vieną iš šių užsakymo pateikimo būdų:
a) užsakymo pateikimas po išankstinės registracijos internetinės parduotuvės sistemoje;
b) užsakymo pateikimas be registracijos, vadinamas „greitu pirkimu“.

3.2. Registruotų klientų užsakymo pateikimas internetinėje parduotuvėje vyksta pridedant norimas prekes į pirkinių krepšelį. Kai visos kliento pageidaujamos prekės yra krepšelyje, reikia vadovautis internetinės parduotuvės svetainėje pateikta informacija.

3.3. Pasirinkus „greitą pirkimą“ (žr. §3.1.b šių Taisyklių), pasirinkus prekę reikia spustelėti piktogramą „pridėti į krepšelį“, po to galima tęsti apsipirkimą arba spustelėti „krepšelio“ piktogramą ir baigti pirkimą. Norint pateikti užsakymą, klientas bus paprašytas pateikti kontaktinius duomenis, sąskaitos arba sąskaitos faktūros duomenis ir pristatymo adresą.

3.4. Pateikdamas užsakymą, kaip nurodyta §3.1 šių Taisyklių, klientas įsipareigoja pateikti teisingus duomenis.

3.5. Pateikiant užsakymą būtina patvirtinti, kad klientas susipažino su šiuo reglamentu.

3.6. Užsakymas pateikiamas paspaudus mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

3.7. Gavus užsakymą internetinės parduotuvės sistemoje, automatiškai išsiunčiamas patvirtinimo laiškas į kliento pateiktą el. pašto adresą.

3.8. Užsakymas, kurio gavimą patvirtino internetinės parduotuvės sistema (žr. §3.7 Taisyklių), laikomas pasiūlymu, kaip apibrėžta Lenkijos civilinio kodekso 66 § 1 str., ir yra pagrindas pirkimo–pardavimo sutarties sudarymui tarp kliento ir pardavėjo.

3.9. Kliento pateiktas užsakymas, kuris per 48 valandas nėra patvirtintas pardavėjo, laikomas negaliojančiu.

3.10. Jei pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą, tai patvirtinama atskiru el. laišku.

3.11. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta tuo momentu, kai klientas gauna pardavėjo el. laišką, patvirtinantį užsakymo vykdymo pradžią (žr. §3.10 Taisyklių).

3.12. Klientas gali atšaukti arba pakeisti pateiktą užsakymą, tai padaryti galima:
a) susisiekus su pardavėju telefonu;
b) susisiekus su pardavėju el. paštu.

3.13. Užsakymus aptarnauja internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo skyrius darbo dienomis – nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymų numatytas švenčių dienas, nuo 8:30 iki 17:00 val.

3.14. Komercinė informacija, pateikta internetinėje parduotuvėje, nėra pasiūlymas, kaip apibrėžta Lenkijos civilinio kodekso 66 straipsnyje, bet kvietimas pateikti pasiūlymą, net jei informacijoje pateikiama vieneto kaina.

§4 Mokėjimas, pristatymas, prekių atsiėmimas

4.1 Mokėjimas

4.1.1. Už pirkimo–pardavimo sutarties įvykdymą klientas įsipareigoja sumokėti užsakyme nurodytą prekių kainą ir siuntimo išlaidas.

4.1.2. Pirkinių krepšelyje nurodyta kaina yra nurodyta be PVM (neto kaina). Internetinėje parduotuvėje nurodytos kainos neapima siuntimo išlaidų. Pristatymo kaina apskaičiuojama individualiai, atsižvelgiant į pristatymo vietą.

4.1.3. Mokėjimas vykdomas kliento pasirinktu būdu. Galimi mokėjimo būdai nurodomi užsakymo pateikimo metu. Pardavėjas pasilieka teisę nesuteikti galimybės pasirinkti „mokėjimo pristatymo metu“ parinkties.

4.1.4. Kaina, nurodyta prie kiekvienos prekės, yra privaloma tuo momentu, kai klientas pateikia užsakymą. Ši kaina nesikeičia, neatsižvelgiant į tai, ar po užsakymo pateikimo internetinėje parduotuvėje pasikeičia kainos.

4.1.5. Mokėjimai pavedimu turėtų būti atliekami į sąskaitą:
82 2490 0005 0000 4600 8213 9423, laikomą Alior Bank S.A.

4.2 Pristatymas

4.2.1. Klientų pateikti užsakymai yra paruošiami pardavėjo per laikotarpį, suderintą su klientu. Užsakymo įvykdymo laiką sudaro laikas, reikalingas užsakymo komplektavimui.

4.2.2. Užsakytos prekės pristatomos adresais, esančiais Europos teritorijoje. Jei norima prekes pristatyti už Europos ribų, klientas turėtų susisiekti su pardavėju individualiai.

4.2.3. Jei nėra sudaryta kitokia sutartis, pardavėjas įsipareigoja įvykdyti užsakymą ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to momento, kai pirkėjas pateikė pareiškimą dėl noro sudaryti sutartį (§3.7 Taisyklių).

4.2.4. Pristatymo trukmė priklauso nuo kliento pasirinkto pristatymo ar atsiėmimo būdo ir neturėtų viršyti 7 darbo dienų nuo prekių išsiuntimo momento.

4.2.5. Pardavėjas pristato savo produktus savo transportu arba pasitelkia specializuotas kurjerių tarnybas, kurios šią veiklą vykdo profesionaliai.

4.3 Prekių atsiėmimas

4.3.1. Pardavėjas informuoja, kad klientas turi teisę patikrinti siuntos būklę po jos pristatymo nurodytu adresu. Patikrinti siuntą galima prieš ją priimant iš vežėjo.

4.3.2. Jei prieš siuntos priėmimą paaiškėja, kad ji yra pažeista ar trūksta turinio, vežėjas privalo nedelsiant surašyti protokolą apie siuntos būklę ir žalos aplinkybes. Tačiau daugeliu atvejų vežėjas šiuos veiksmus atlieka tik pareikalavus gavėjui.

4.3.3. Informuojame, kad jei po siuntos priėmimo pastebėsite trūkumų ar pažeidimų, kurių nebuvo galima pastebėti iš išorės, turite teisę nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 dienas nuo siuntos gavimo, pareikalauti, kad vežėjas nustatytų siuntos būklę.

4.3.4. Jei kyla kokių nors problemų ar klausimų, prašome susisiekti su pardavėju telefono numeriais, nurodytais pardavėjo svetainėje.

§5 Asmens duomenys

5.1. Klientų asmens duomenis tvarko Duomenų valdytojas (MEXTRA, ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle) siekdamas vykdyti sutartis, sudarytas vykdant internetinės parduotuvės veiklą. Prie tokių sutarčių priskiriamos: a) pirkimo–pardavimo sutarties sudarymas ir įgyvendinimas,
b) komercinės informacijos siuntimas (su sąlyga, kad Klientas iš anksto sutiko prenumeruodamas naujienlaiškį),
c) Kliento paskyros administravimas po registracijos internetinėje parduotuvėje.

5.2. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis galiojančiais asmens duomenų apsaugos teisės aktais bei įgyvendinta duomenų apsaugos politika, ir tik tiek, kiek būtina sutarčiai pradėti, jos turiniui formuoti, keisti ar nutraukti bei tinkamam elektroninių paslaugų teikimui.

5.3. Duomenų valdytojas įgyvendino technines ir organizacines apsaugos priemones, skirtas Klientų perduotų asmens duomenų apsaugai nuo jų atskleidimo neįgaliotiems asmenims ar subjektams.

5.4. Klientų asmens duomenys gali būti perduoti: a) Kliento pasirinktam vežėjui arba tarpininkui, kuris vykdo siuntų pristatymą Duomenų valdytojo vardu – jei Klientas pasirinko pristatymą paštu ar kurjeriu;
b) Kliento pasirinktam mokėjimo paslaugų teikėjui – jei Klientas pasirenka elektroninį arba kortelės mokėjimą;
c) Buhalterinei įmonei, atliekančiai internetinės parduotuvės mokestines apskaitas – jei Klientas sudarė pirkimo–pardavimo sutartį su Duomenų valdytoju;
d) Įmonei, teikiančiai programinę įrangą internetinei parduotuvei valdyti, arba įmonei, kuri talpina (hostina) internetinę parduotuvę – tiek, kiek būtina tinkamam veikimui užtikrinti.

5.5. Subjektams, nurodytiems §5.4 punktuose, perduodami tik tie duomenys, kurie būtini atitinkamai paslaugai suteikti.

5.6. Duomenų valdytojas turi teisę perduoti Kliento asmens duomenis subjektams, turintiems tokią teisę pagal galiojančius teisės aktus (pvz., teisėsaugos institucijoms).

5.7. Jei įstatymai nenumato kitaip, Duomenų valdytojas saugo Kliento asmens duomenis tik tiek, kiek būtina tikslams, dėl kurių duomenys buvo surinkti, pasiekti.

5.8. Klientas, kurio asmens duomenis tvarko Duomenų valdytojas, turi teisę: – susipažinti su duomenimis,
– juos ištaisyti,
– ištrinti ar apriboti jų tvarkymą,
– nesutikti su jų tvarkymu,
– reikalauti duomenų perkėlimo,
– pateikti skundą priežiūros institucijai – Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

5.9. Asmens duomenys gali būti ištrinti, jei buvo atšauktas sutikimas dėl jų tvarkymo arba pateiktas teisėtas prieštaravimas.

5.10. Duomenų valdytojas pasilieka teisę tvarkyti Klientų asmens duomenis po sutarties nutraukimo arba sutikimo atšaukimo tik tiek, kiek tai būtina galimiems reikalavimams teisme ginti arba jei to reikalauja nacionaliniai, ES ar tarptautinės teisės aktai.

5.11. Kontaktas su asmeniu, atsakingu už asmens duomenų tvarkymą, galimas el. paštu: biuras@banketineskedes.lt arba paštu: MEXTRA, ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, Lenkija.

§6 Pretenzijos

6.1. Jeigu pristatyta prekė neatitinka pirkimo–pardavimo sutarties, Klientui, kuris yra Vartotojas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis, taikomos teisės, numatytos Vartotojų teisių apsaugos įstatyme.

6.2. Pardavėjas atsako už prekės neatitiktį pirkimo–pardavimo sutarčiai, kuri egzistavo prekę pristatymo metu ir paaiškėjo per dvejus metus nuo pristatymo, nebent Pardavėjas nurodė ilgesnį galiojimo laikotarpį.

6.3. Jeigu Produktas neatitinka Pirkimo–pardavimo sutarties, Vartotojas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis gali reikalauti, kad jis būtų pataisytas arba pakeistas.

6.4. Pardavėjas gali pakeisti Produktą, jeigu Vartotojas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis reikalauja remonto, arba gali jį pataisyti, jeigu yra reikalaujama keitimo – jeigu vartotojo pasirinktas būdas yra neįmanomas arba dėl jo susidarytų pernelyg didelės išlaidos Pardavėjui.

6.5. Jeigu pataisyti ar pakeisti Produktą yra neįmanoma arba tai reikalautų pernelyg didelių išlaidų Pardavėjui, jis gali atsisakyti atkurti atitiktį pirkimo–pardavimo sutarčiai.

6.6. Įstatyme nustatytais atvejais, kai prekė neatitinka pirkimo–pardavimo sutarties, Vartotojas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis gali pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo arba sutarties nutraukimo. Tai taikoma, jei: a) Pardavėjas atsisakė atkurti prekės atitiktį pirkimo–pardavimo sutarčiai dėl remonto ar keitimo neįmanomumo arba pernelyg didelių išlaidų,
b) Pardavėjas neatkūrė prekės atitikties per protingą laiką nuo to momento, kai Vartotojas pranešė apie neatitiktį, ir be pernelyg didelių nepatogumų Vartotojui, atsižvelgiant į prekės pobūdį ir jos paskirtį,
c) Nepaisant Pardavėjo pastangų, neatitiktis išlieka,
d) Neatitiktis yra tokia reikšminga, kad pateisina tiesioginį kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą be išankstinio remonto ar keitimo reikalavimo,
e) Iš Pardavėjo pareiškimo arba aplinkybių aiškiai matyti, kad prekė nebus atkurta į atitiktį per protingą laiką ar be pernelyg didelių nepatogumų Vartotojui ar Verslininkui su vartotojo teisėmis.

6.7. Vartotojas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis neturi teisės reikalauti sutarties nutraukimo, jeigu neatitiktis yra nereikšminga.

6.8. Rekomenduojama, kad Klientas pateikdamas pretenziją dėl įsigytos prekės: a) pateiktų Pardavėjui informaciją apie pretenzijos objektą, ypač nurodytų defekto pobūdį ir datą,
b) nurodytų savo pageidavimą dėl pretenzijos (prekės remontas, keitimas nauju),
c) pateiktų savo kontaktinius duomenis.

6.9. Pardavėjas informuoja, kad prekių, kurioms taikoma garantija, atveju teisės pagal garantiją įgyvendinamos laikantis garantijos kortelėje nustatytų sąlygų. Garantija nepanaikina, neriboja ir nesustabdo Kliento teisių, kylančių iš Pardavėjo atsakomybės, nustatytos pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą.

6.10. Klientas taip pat gali teikti pretenzijas, susijusias su internetinės parduotuvės svetainės veikimu ar elektroninių paslaugų naudojimu.

6.11. Pretenzija nagrinėjama nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų.

6.12. Atsakymas į pretenziją siunčiamas Kliento nurodytu el. pašto adresu arba kitu Kliento pasirinktu būdu.

6.13. Siekdamas palengvinti pretenzijų nagrinėjimo procedūrą, Klientas gali pasinaudoti Pardavėjo pateikiama pretenzijos forma (pretenzijos formos šablonas pateikiamas kaip šio Reglamento 1 priedas).

§7 Sutarties atsisakymas

7.1. Klientas, kuris taip pat yra vartotojas, kaip tai apibrėžta 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso 22[1] straipsnyje (Dz.U. Nr. 16, poz. 93 su pakeitimais), sudaręs nuotolinę sutartį, turi teisę atsisakyti jos be priežasties, pateikdamas atitinkamą pareiškimą per keturiolika (14) dienų. Šio termino laikymuisi pakanka pareiškimą išsiųsti iki jo pabaigos. Pareiškimą galima siųsti šiuo adresu: MEXTRA, ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, arba el. paštu: biuro@mextra.pl

7.2. Keturiolikos dienų terminas, per kurį Vartotojas gali atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ar elektroninių paslaugų teikimo sutarties, skaičiuojamas nuo Produkto pristatymo dienos (pirkimo–pardavimo sutarties atveju), arba nuo paslaugų sutarties sudarymo dienos (elektroninių paslaugų teikimo sutarties atveju).

7.3. Pardavėjas nedelsdamas po pareiškimo dėl sutarties atsisakymo gavimo išsiunčia Vartotojui patvirtinimą el. paštu.

7.4. Sutarties atsisakymo atveju pirkimo–pardavimo ar elektroninių paslaugų sutartis laikoma nesudaryta. Abi šalys turi grąžinti gautas prekes ar paslaugas nepakitusios būklės, nebent pakeitimas buvo būtinas daikto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, arba taikomas §7.7. punktas. Grąžinimas turi būti atliktas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per keturiolika dienų.

7.5. Pardavėjas grąžins iš Vartotojo gautas lėšas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo naudojosi Vartotojas, nebent šis aiškiai sutiktų su kitu, nemokamu grąžinimo būdu. Pardavėjas gali sulaikyti lėšų grąžinimą iki tol, kol gaus daiktą arba Vartotojas pateiks grąžinimo įrodymą – priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.

7.6. Vartotojas padengia tik tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.

7.7. Jeigu Vartotojas pasirinko ne pigiausią siuntimo būdą, kurį siūlė Pardavėjas, Pardavėjas neprivalo kompensuoti papildomų pristatymo išlaidų.

7.8. Vartotojas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jeigu jis naudojosi preke daugiau nei būtina jos pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

7.9. Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties Vartotojui netaikoma šiais atvejais:

7.9.1. dėl paslaugų teikimo, kai verslininkas pilnai įvykdė paslaugą gavęs aiškų Vartotojo sutikimą, kuris buvo informuotas apie teisės atsisakyti praradimą;

7.9.2. kai kaina priklauso nuo rinkos svyravimų, kurių verslininkas nekontroliuoja;

7.9.3. kai prekė buvo pagaminta pagal Vartotojo specifikaciją arba pritaikyta individualiems poreikiams;

7.9.4. kai prekė greitai genda arba turi trumpą galiojimo laiką;

7.9.5. kai prekė pristatyta uždaroje pakuotėje ir negali būti grąžinta dėl higienos ar sveikatos apsaugos priežasčių, jeigu pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;

7.9.6. kai prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai sumaišomos su kitomis prekėmis;

7.9.7. kai prekės yra alkoholiniai gėrimai, kurių kaina buvo sutarta sudarant sutartį ir kurie gali būti pristatyti tik po 30 dienų, jų vertė priklauso nuo rinkos pokyčių;

7.9.8. kai Vartotojas aiškiai paprašė verslininko atvykti atlikti skubų remontą ar priežiūrą; jei buvo suteiktos papildomos paslaugos ar pristatytos kitos nei atsarginės dalys, teisė atsisakyti sutarties taikoma tik toms papildomoms prekėms ar paslaugoms;

7.9.9. kai prekės yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinės programos, tiekiamos uždaroje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;

7.9.10. dėl laikraščių, žurnalų ar periodinių leidinių pristatymo, išskyrus prenumeratos sutartis;

7.9.11. sutartims, sudarytoms viešo aukciono metu;

7.9.12. dėl paslaugų, susijusių su apgyvendinimu, prekių vežimu, automobilių nuoma, maitinimu, laisvalaikio, pramogų, sporto ar kultūros renginiais, jeigu sutartyje nurodyta konkreti data ar laikotarpis;

7.9.13. dėl skaitmeninio turinio, kuris nėra pateikiamas materialioje laikmenoje, jei paslauga buvo pradėta gavus aiškų Vartotojo sutikimą ir informavus jį apie teisės atsisakyti praradimą.

7.10. Vėliausiai prekių pristatymo metu Pardavėjas pateikia Vartotojui patvarioje laikmenoje informaciją apie teisę atsisakyti sutarties.

7.11. Šiame skyriuje nustatytos vartotojų teisės taikomos ir fiziniams asmenims, sudarantiems sutartį tiesiogiai susijusią su jų verslu, jei iš sutarties turinio matyti, kad ši sutartis nėra susijusi su jų profesine veikla, įregistruota CEIDG (Centrinėje ūkio veiklos e. informacinėje sistemoje).

§8 Papildoma informacija

8.1. Siekiant išvengti galimų neatitikimų ar klaidų, rekomenduojama, kad įrenginys, kuriuo Klientas naudojasi internetine parduotuve https://www.banketineskedes.lt/, atitiktų bent šiuos techninius reikalavimus, būtinus sąveikai su Paslaugų teikėjo naudojama informacinių technologijų sistema:

8.1.1. Kompiuteris arba kitas mobilus įrenginys su prieiga prie interneto.

8.1.2. Interneto naršyklė: a) Internet Explorer versija 4.0 arba naujesnė
b) Mozilla Firefox versija 4.0 arba naujesnė
c) Google Chrome versija 1.0 arba naujesnė

8.1.3. Aktyvūs įskiepiai – JAVA, FLASH

8.1.4. Ekrano raiška: 1280 x 800, spalvų gylis 24 arba 32 bitai

8.1.5. Klientas privalo turėti galiojantį el. pašto adresą.

8.2. Informacija Klientui, kaip jis gali patikrinti, ar pateiktame užsakyme nėra klaidų, ir kaip jas ištaisyti:

8.2.1. Užsakymo pateikimo metu iki mygtuko „Patvirtinti užsakymą“ paspaudimo Klientas turi galimybę keisti įvestus duomenis (pvz., prekių kiekį/tipą/pristatymo būdą). Esant neatitikimams, reikia vadovautis Klientui pateikiamomis žinutėmis ir informacija, esančia Internetinės parduotuvės puslapiuose. Kilus bet kokioms problemoms ar sunkumams, prašome susisiekti su mumis el. paštu: biuras@banketineskedes.lt arba telefonu +370 521 424 22 (taikomi standartiniai operatoriaus įkainiai).

8.3. Sutarties turinio fiksavimo, saugojimo ir prieigos prie jos suteikimo kitaip šaliai tvarka:

8.3.1. Sutarties turinys yra fiksuojamas, saugomas ir pateikiamas:

8.3.1.1. Išsiunčiant Klientui užsakymo patvirtinimą nurodytu el. pašto adresu.

8.3.1.2. Išspausdinant ir pateikiant Klientui prekių atsiėmimo arba siuntos pridavimo metu.

8.3.2. Sutarties turinys taip pat yra saugomas Pardavėjo IT sistemoje ir pateikiamas Klientui pagal jo prašymą.

8.4. Klausimais, kurių nereglamentuoja šios Taisyklės, taikomi galiojantys Lietuvos Respublikos teisės aktai, įskaitant Civilinį kodeksą, Elektroninių paslaugų teikimo įstatymą (2002 m. liepos 18 d., Dz.U. Nr. 144, poz. 1204 su pakeitimais), Vartotojų teisių įstatymą (2014 m. gegužės 30 d., Dz.U. 2014 poz. 827) bei kiti atitinkami teisės aktai.

8.5. Taisyklių pakeitimai:

8.5.1. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles. Klientas apie tokius pakeitimus bus informuotas ne vėliau kaip prieš 14 dienų iki jų įsigaliojimo. Pakeitimai bus aiškiai paskelbti Internetinėje parduotuvėje ir išsiųsti registruoto Kliento el. paštu. Be to, Klientas kiekvieną kartą turės patvirtinti naujas taisykles prieš pateikdamas užsakymą.

8.5.2. Pakeistos taisyklės yra privalomos Klientui, jei buvo laikytasi Civilinio kodekso 384 straipsnio nuostatų (t. y. Klientas buvo tinkamai informuotas), o Klientas neatsisakė nuolatinio elektroninių paslaugų teikimo sutarties per 30 dienų.

8.5.3. Pakeitimai neturi įtakos Klientų, kurie naudojosi Internetine parduotuve prieš pakeitimų įsigaliojimą, įgytoms teisėms. Ypač tai taikoma jau pateiktiems ar vykdomiems užsakymams – jie bus įvykdyti pagal ankstesnę redakciją.

8.6. Prekių pirkimo–pardavimo sutartis sudaroma pagal Lietuvos teisę ir lietuvių kalba.

8.7. Klientas, kuris yra Vartotojas, ginčo su Pardavėju atveju gali pasinaudoti neteisminėmis ginčų sprendimo priemonėmis. Vartotojas gali:

a) kreiptis į nuolatinį vartotojų arbitražo teismą prie Vartotojų teisių apsaugos tarnybos dėl kilusio ginčo sprendimo;

b) kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritorinį skyrių su prašymu pradėti tarpininkavimo procedūrą dėl ginčo taikaus sprendimo su Pardavėju;

c) gauti nemokamą pagalbą dėl ginčo su Pardavėju sprendimo iš savivaldybės vartotojų teisių gynėjo arba vartotojų interesus ginančios visuomeninės organizacijos (pvz. Vartotojų federacija);

d) pateikti skundą per internetinę ginčų sprendimo platformą adresu:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT
Tai ES internetinė platforma, skirta spręsti ginčus tarp vartotojų ir verslininkų. Platforma veikia visomis ES kalbomis ir gali būti naudojama po vidinės skundo pateikimo procedūros Pardavėjui.